Budai Park Színpad

2009.02.06. 11:15

Még ősszel sétáltam a Feneketlen-tó körül-egy picit nosztalgiáztam- gyerekkorom meghatározó környékén. Mai napig él bennem az emlék, hogy rengetegen játszottunk ott társaimmal a tó környékén. Nyári estéken szinte minden héten koncerteknek adott otthont a Park Színpad. Akiknek nem sikerült bejutni (pl.: egy Benkó Dixieland koncertre), ők a Park Színpad kerítésénél nézték, illetve hallgatták végig az előadásokat. Mindig nagy nyüzsgés volt. Na ennyit a régi emlékkelről...
A jelen: amikor ott sétáltam, nem hittem a látványnak. Már azon meglepődtem, amikor közelebb sétáltam a színpad robusztus vaskapujához, hogy tárva-nyitva van...
Régen mindig egy nagy vaslakat őrizte a területet...
Furdalt a kíváncsiság, ezért benéztem.  Kíváncsi voltam, hogy milyen állapotok uralkodnak bent. Emlékeimben még élnek a kényelmetlen piros műanyag székek. Az a baj, hogy csak emlékeimben...  A régi székekből semmi sem volt... Ugyanúgy, mint a színpad nagy részéből. Mindent teljesen tönkretettek... Döbbentem álltam, hogy a kerület egyik meghatározó területén egyszerűen így hagyták az egészet szétlopni, illetve megsemmisülni. Felfoghatatlan számomra ez az állapot. Kinek jó ez?! Kinek milyen érdeke fűződhet a terület jövőjéhez?! Lehet, hogy itt is X éven belül egy pláza, vagy szórakozóhely fog épülni, esetleg egy étteremnek fog helyett adni ez a terület?! Szerintem kiábrándító, hogy a kultúrának teret adó helyszínnek ennyi értéke van a napjainkban...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://biroandras.blog.hu/api/trackback/id/tr84926035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása