About Me

2009.01.21. 22:38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2001-ben kezdtem el tudatosan fényképezni, először egy filmes tükörreflexes fényképezőgéppel és ezzel szerettem bele a fotografálásba. Fekete-fehér képeket készítettem, amit a saját laboromban hívtam és nagyítottam.
2006-ban Sárosi Zoltántól tanulva ismerkedtem meg a divat a portré és a reklám világával.
Ekkor döntöttem el, hogy nekem ezen a kijelölt úton kell haladnom. Ezekben a stílusokban tudom igazán kifejezni magam. 2007-ben a Magyar Olimpiai Bizottság fotóriportereként dolgoztam. Itt megtanultam, hogy mennyire fontos a gyorsaság, mert  sosincs második lehetőség. A MOB-nál sikerült elsajátítanom a sportfotózás fortélyait.
Szintén ebben az évben a Esküvői Divat Magazin szerkesztőségi fotográfusa lettem. Jelenleg az Esküvői Divat Magazin mellett a PR Herald Magazinnak is készítek felvételeket. Boldognak érzem magam, hogy a hobbim mára már a munkámmá is vált. Örömmel tölt el, amikor egy esküvőt az előkészületektől a menyasszonytáncig végig fényképezhetek. Nagyon fontos     számomra, hogy az ifjú pár arcán elégedettséget és boldogságot lássak, amikor a képeket átadom. Ezekért a pillanatokért dolgozom.

Köszönöm a figyelmet!
Bíró András
www.biroandras.hu
http://www.eskuvoifotografus.hu/
http://www.eskuvoifenykepesz.hu/
 

A bejegyzés trackback címe:

https://biroandras.blog.hu/api/trackback/id/tr73894544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása